„DI mūsų organizacijoje jau dabar geba atlikti daugelį techninių užduočių, konsultuoti mūsų klientus dėl produkto įsigijimo ir išspręsti jiems kylančius klausimus. Tačiau DI era atneša dar daugiau galimybių, leidžia keltis vis ambicingesnius tikslus, o tam reikalingi patyrę ir sumanūs žmonės“, – teigia „Hostinger“ vadovas, Daugirdas Jankus.
Pasak jo, įmonės taikomais DI sprendimais pirmiausia siekiama pagerinti klientų patirtį ir užtikrinti dar paprastesnį naudojimąsi įvairiais įrankiais. D. Jankus tikina, kad šie sprendimai nėra skirti pakeisti esamų darbuotojų, o atvirkščiai, kuria jiems naujas profesinio augimo galimybes. Pokalbių asistentas „Kodee“ sėkmingai atsako į paprastas klientų užduotis, tad klientų aptarnavimo specialistai gali fokusuotis į kompleksiškus klausimus bei inovatyvių sprendimų kūrimą. Anot D. Jankaus, dalis darbuotojų, pradėjusių savo karjerą klientų aptarnavimo komandoje, šiandien užima programuotojų ar kibernetinio saugumo produktų kūrėjų pozicijas.
DI atveria naujas karjeros galimybes
Šių metų įmonės planuose – naujų DI sprendimų kūrimas. Tikimasi, kad jie klientams sėkmės internete padės siekti dar greičiau ir lengviau. Siekiant pažaboti DI bangą ir užtikrinti geriausią jo galimybių panaudojimą, įmonė siūlo platų spektrą atvirų pozicijų: ieškoma patyrusių front-end, back-end ir PHP programuotojų, produkto dizainerių ir sistemų inžinierių.
Rinkodaros komanda ieško kolegų, kurie padėtų dar labiau įsitvirtinti jau esamose ir atrakintų naujas rinkas bei globaliu mastu dirbtų su TV, radijo reklama ar skaitmenine rinkodara. Atvirų pozicijų yra ir partnerysčių, turinio kūrimo bei dizaino komandose.
Pasak D. Jankaus, vienas esminių įmonės uždavinių – užtikrinti sąlygas, kad kiekvienas darbuotojas augtų kaip profesionalas, ir kaip asmenybė. Analizuojant darbuotojų apklausų duomenis, pastebima, kad didelė dalis karjerą „Hostinger“ renkasi būtent dėl stiprios mokymosi kultūros ir įmonės suteikiamų mokymosi galimybių – nuo dalyvavimo pasaulinėse konferencijose, vidinių akademijų iki stiprios vadovų paramos ir mentorystės, siekiant tobulinti profesines žinias. Tarp esminių įmonės privalumų darbuotojai įvardija ir laisvę bei atsakomybę kurtis sau tinkamas darbo sąlygas, bei galimybę įgyvendinti norimus projektus.
„Hostinger“ įkurta Lietuvoje 2004-aisiais. Tarptautinę komandą šiuo metu sudaro apie 900 specialistų, iš kurių 400 dirba Lietuvoje. „Hostinger“ penkerius metus iš eilės pateko į sparčiausiai augančių Europos įmonių „Financial Times“ skelbiamą kasmetinį FT 1000 reitingą. Nuosekliai auga ne tik bendrovės verslo rodikliai, bet ir prekės ženklo „Hostinger“ žinomumas – „Google Trends“ duomenimis, šiuo metu tai antras ieškomiausias hostingo paslaugų teikėjas pasaulyje.