„ScrapingBee“ įkurta 2019 metais Prancūzijoje. Vos per kelerius veiklos metus bendrovė sukūrė stiprų prekės ženklą, tapo itin gerai žinoma viešųjų duomenų rinkimo bendruomenėje ir įsitvirtino tiesioginio pardavimo vartotojui (direct-to-consumer) segmente.
Strateginis įsigijimas abipusei plėtrai
Pasak „Oxylabs“ įmonių grupės finansų vadovo Jurgio Gabrieliaus Rudgalvio, šis įsigijimas žymi naują plėtros etapą abiem įmonėms:
„Rinkoje „ScrapingBee“ užsitarnavo reputaciją dėl kokybiškų ir paprastų naudoti produktų. Tarp jų klientų – ir „Fortune 500“ įmonės, tačiau daugiausia dėmesio bendrovės įrankiai sulaukia iš smulkių verslų ir individualiai dirbančių specialistų. Tad mums šis sandoris padės dar efektyviau pasiekti tiesioginio pardavimo vartotojui segmentą. Tuo pačiu tikime, kad skirtingų „Oxylabs“ įmonių patirtis padės užtikrinti sklandų tolesnį „ScrapingBee“ augimą,“ – teigia J. G. Rudgalvis.
„Džiaugiamės, sėkmingu „ScrapingBee“ augimu ir kokį stiprų prekės ženklą sukūrėme. Tuo pačiu tikime, kad sinergija su „Oxylabs“ įmonių grupe – didžiulę patirtį sukaupusių ir vienais svarbiausių mūsų rinkos žaidėjų – padės mums kartu sukurti kažką išskirtinio“, – dalinasi „ScrapingBee“ įkūrėjai Pierre’as de Wulfas ir Kevinas Sahinas.
Plėtra išlaikant autonomiją
Po įsigijimo „ScrapingBee“ toliau veiks kaip atskiras subjektas, o vadovybė nesikeis. Bendrovę planuojama integruoti į „Oxylabs“ įmonių grupę palaipsniui, kartu stiprinant komandą tiek Lietuvos, tiek globalios rinkos talentais.
„Oxylabs“ įmonių grupė įsigijo 100 proc. „ScrapingBee“ akcijų. Sandoris finansuotas nuosavomis lėšomis, jo suma konfidenciali. Sandoriui atstovavo advokatų kontora „TGS Baltic“ kartu su Prancūzijos „Jeantet“.
„Oxylabs“ įmonių grupė yra viena iš viešųjų duomenų rinkimo sprendimų lyderių pasaulyje. Įmonių grupė teikia duomenų rinkimo ir tarpinių serverių (proxy) paslaugas verslui. Jos misija – suteikti kiekvienam verslui, tiek smulkiajam, tiek stambiajam, galimybę pasitelkti didžiuosius duomenis konkurencingumui didinti.