Lietuvių
Atgal
Dalintis:

„Kilo Health“ atidaro verslo inkubatorių – į iššūkio metu vystomas idėjas investuos 500 tūkst. Eur

sausio 09, 2024
„Kilo Health“ atidaro verslo inkubatorių – į iššūkio metu vystomas idėjas investuos 500 tūkst. Eur

„Kilo Health“ biuras

Sveikatos technologijų investuotojas ir kūrėjas „Kilo Health“ inicijuoja verslo inkubatorių, į kurį kviečia ambicingus, kūrybiškus, rizikuoti nebijančius asmenis, norinčius kartu plėtoti inovatyvias idėjas. Tai – dviejų mėnesių iššūkis, kurio metu atrinkti dalyviai kurs ir vystys savo sugalvotas ar „Kilo Health“ pasiūlytas startuolių idėjas, o stipriausieji iššūkio pabaigoje užsitikrins tolimesnę bendrovės investiciją ar darbo vietą „Kilo Health“ komandoje.

Į vasarį startuojančio inkubatoriaus idėjų įgyvendinimą bendrovė ketina investuoti 500 000 Eur. Tadas Burgaila, „Kilo Health“ vadovas, sako, kad inkubatorius suteiks dalyviams išskirtinę galimybę paversti idėjas sėkmingais produktais. 

„Kaip sveikatos technologijų investuotojai ir kūrėjai mes nuolat ieškome ambicingų žmonių, kurie kartu su mumis vystytų inovatyvias verslo idėjas. Jau žinome, kad norint sukurti sėkmingą produktą, reikia mąstyti kūrybiškai, nebijoti priimti rizikingus sprendimus ir išbandyti naujus netradicinius būdus. Todėl ir atidarome „Kilo Health Incubator“, į kurį kviečiame būtent tokius žmones. Jo metu suteiksime visas galimybes šiems talentams atsiskleisti, sužinoti startuolio kūrimo „behind the scenes” ir sukurti produkto prototipą su mūsų ekspertų pagalba“, – pasakoja „Kilo Health“ vadovas Tadas Burgaila. 

Durys atviros visiems 

Prie „Kilo Health“ inkubatoriaus iššūkio jungtis gali visi, kurie nori iš arčiau susipažinti su startuolių pasauliu, nepriklausomai nuo dabartinės savo profesijos ar sukauptos patirties. Ilona Bernotaitė, „Kilo Health“ personalo vadovė, patikslina, kad paraiškas dalyvauti inkubatoriuje galima teikti per „Kilo Health Incubator“ puslapį. 

„Pirmiausia lauksime jūsų paraiškos ir atsiųsime užduotį. Komisija jas visas įvertins, geriausiųjų autorius kvies į pokalbius, o atrinktiems asmenims pasiūlys prisijungti prie „Kilo Health Incubator“ iššūkio“ – sako ji. 

Atranką praėjusiems dalyviams „Kilo Health“ suteiks reikiamą darbo aplinką bei resursų idėjai plėtoti, įskaitant „Kilo Health“ ekspertų konsultacijas bei bendras organizuojamas dirbtuves. Savo ar bendrovės pasiūlytos idėjos potencialą pagrindę dalyviai, galės naudotis bendrovės investicija, kad sukurtų aukštos kokybės rinkodaros sprendimus bei be trikdžių veikiantį produkto prototipą. Iššūkio dalyviai galės lanksčiai rinktis sau patogų darbo laiką, pvz., plėtoti produktus vakarais ar savaitgaliais, todėl, norėdami pasinaudoti galimybe ir dalyvauti inkubatoriuje, nebus priversti priimti drastiškų sprendimų, pvz., atsisakyti dabartinės darbo vietos ar pozicijos. 

I. Bernotaitė patikslina, kad inkubatoriaus dalyviai turės prieigą ir prie ‚Kilo Health“ darbuotojų naudų krepšelio – autentiško biuro Vilniaus centre, patogių darbo vietų, sporto salės, maisto ir gėrimų. 

„Tai puiki galimybė ne tik iš vidaus pajusti startuolio pulsą, bet ir įsilieti į mūsų komandą, praplėsti savo profesinių bei neformalių pažinčių ratą. Galbūt čia užsimegs nauja partnerystė ar netikėta pažintis įkvėps kuriamo produkto proveržiui“, – sako ji. 

Tiems, kas svarsto ar verta kandidatuoti, I Bernotaitė pataria įvertinti savo ryžtą ir motyvaciją. 

„Patirtis kartais yra privalumas, bet mes daug kartų esame įsitikinę, kad vien tik ji dar nereiškia sėkmės. Todėl tikimės sulaukti ambicingų, užsispyrusių, nebijančių iššūkių dalyvių. Atrenkant kandidatus žiūrėsime ne tik į darbinę patirtį, bet ieškosime žmonių su degančiomis akimis – tų, kurie tiki savimi ir nori įrodyti, kad gali nuversti kalnus“, – sako I. Bernotaitė. 

Du mėnesiai įrodyti idėjos potencialą 

Pirmasis inkubatoriaus etapas startuos vasarį ir truks du mėnesius. Anot Viliaus Česnausko, sveikatos technologijų kūrėjo Verslo plėtros vadovo, tai – optimalus laiko tarpas, kurio pakanka išgryninti idėjai, sukurti veikiantį prototipą ir pasiruošti produktą informatyviai pristatyti inkubatoriaus komisijai. 

„Tokią praktiką įmonėje jau esame išbandę su dabar turimais sėkmingais produktais. Patirtis rodo, kad ilgesnis laiko tarpas gali bereikalingai ištempti dalyvių darbą ir įvesti sąmyšio. Kitaip tariant, dviejų mėnesių visiškai užtenka, kad pamatytume ar startuolio idėja yra perspektyvi ir turėtų toliau gyvuoti“, – paaiškina V. Česnauskas. 

Pasibaigus dviejų mėnesių iššūkiui, dalyvių pristatymus išklausiusi „Kilo Health“ komisija išrinks nugalėtojus. 

„Nugalėtojais skelbsime tuos inkubatoriaus dalyvius, kurie pristatys daugiausiai potencialo turinčią ir labiausiai išgrynintą produkto prototipą, atitinkantį komisijos lūkesčius. Laimėtojams pasiūlysime tolimesnę investiciją ir galimybę toliau plėtoti produktą, arba darbo vietą „Kilo Health“, – sako V. Česnauskas. 

Daugiau informacijos apie dalyvavimą inkubatoriuje rasite čia: https://incubator.kilo.health/

Kitos naujienos

Startuoli, kur tu?
Kviečiame naujus startuolius prisijungti ir augti kartu su kitais!
Tapti nariu

This website uses cookies. Learn more

Agree with all cookies