2024-aisiais konsoliduotos įmonės pajamos siekė 234 mln. eurų – tiek pat, kiek ir 2023 metais. Nepaisant išorinių rinkos iššūkių, įmonei pavyko suvaldyti tiek rinkodaros, tiek operacinius kaštus. Įmonė sėkmingai investavo į naujus produktus ir technologijas, ir per artimiausius trejus metus kelia tikslą pasiekti rekordines pajamas – 1 mlrd. JAV dolerių konsoliduotų metinių pajamų.
„Po spartaus augimo susidūrėme su iššūkiais, tačiau juos sėkmingai suvaldėme. Stabilizavome pajamas ir toliau didiname investicijas į naujus produktus, technologijas bei talentus. Šių metų pirmąjį ketvirtį fiksavome didesnį nei planuota 20 proc. augimą ir žengiame rekordinio pajamų augimo įmonės istorijoje link“, – sako Žygimantas Surintas, „Kilo Health“ generalinis direktorius.
2024 m. EBITDA siekė 11 mln. eurų. Į Lietuvos biudžetą per metus „Kilo Health“ sumokėjo daugiau nei 10,3 mln. eurų mokesčių. Grynasis pelnas sumažėjo 50 proc., nes didelė jo dalis buvo skirta reinvesticijoms, ypač į mokslinius tyrimus ir eksperimentinę plėtrą. Šiai veiklai įmonė skyrė apie 5,3 mln. eurų.
„Stipriname savo pozicijas rinkoje kaip aktyvus investuotojas, todėl dar aktyviau investuojame į inovacijas ir ankstyvosios stadijos startuolius. Visada augome be išorinių investicijų, naudodamiesi reinvestuotu pelnu ir savo jau sukurta infrastruktūra“,– teigia Ž. Surintas.
Praėjusiais metais „Kilo Health“ įgyvendino reikšmingą vidinę pertvarką – decentralizavo įmonių grupės struktūrą, optimizavo rinkodaros ir operacinius kaštus. Taip pat valdomoms įmonėms suteikė daugiau laisvės ir autonomijos.
„Efektyvumas, investicijos į naujus produktus, talentus, dirbtinio intelekto technologijas bei aktyvus bendradarbiavimas su inovatyviomis įmonėmis ir naujų rinkų paieška išlieka mūsų prioritetai ir 2025-aisiais“ – sako Ž. Surintas.,„Kilo Health“ praėjusiais metais lėšas nukreipė į strategines investicijas: verslo portfelį papildė kelionių kainų palyginimo startuolis „Ratepunk“, kuris padeda vartotojams rasti pigiausius viešbučių ir skrydžių pasiūlymus. Taip pat krepšelį papildė naujais skaitmeniniais sprendimais emocinės sveikatos bei žalingų įpročių mažinimui.
„Kilo Health“ krepšelyje taip pat yra tokie sėkmingi startuoliai, kaip „Moérie“, „Pulsetto“, „Bioma“, „Her Bodhi“ , skaitmeniniai sveikatingumo produktai „Perfect Body“, „MyDiabetes“, „Cardi” ir kiti, skirti svorio ir mitybos reguliavimui, lėtinėms ligoms, jų prevencijai bei valdymui.