Vladislav Grablevskij
„Kilo Health“ savo nuosekliu augimu jau įrodė, kad yra sėkminga ir tvariai auganti įmonė. Per praeitus metus aiškiai pamatėme, kur yra verslo stiprybės, o kur artimiausius metus reikia nukreipti investicijas. DI įgauna pagreitį ir jį stengiasi „įdarbinti“ kone kiekvienas verslas – teisingai nukreiptos investicijos leis laiku įšokti į DI traukinį” – sako Žygimantas Surintas, „Kilo Health“ įmonės vadovas.
Prioritetą „Kilo Health“ planuoja skirti technologinių sprendimų kūrimui įmonės viduje. Šiam tikslui buvo suburta nauja patyrusių ekspertų komanda, kuriai vadovauti pradėjo naujas „Kilo Health“ technologijų vadovas Vladislav Grablevskij.
Technologijų platforma naujiems projektams
Kaip teigia naujasis technologijų vadovas, įmonė turi ambicijų po modernizavimo tapti technologijų platforma, suteikianti geriausias sąlygas sveikatingumo srities skaitmeninių produktų vystymui. Planuojama, kad ši naujoji „Kilo Health“ technologijų platforma įgalins verslininkus kurti sveikatingumo srities skaitmeninius produktus su DI agentų (pažangių DI sistemų) pagalba, nesamdant papildomų darbuotojų.
„Mūsų planuose – ne tik savų įrankių ir sprendimų kūrimas, bet ir technologijų įmonių įsigijimai. Ateitis priklauso DI agentams – sistemoms, kurios ne tik analizuos, bet ir savarankiškai priims sprendimus bei vykdys veiksmus verslo procesuose. Kitaip tariant – dirbs vietoje žmogaus“, – įsitikinęs V. Grablevskij.
Anot jo, kompanija planuoja stiprinti technologinius raumenis, siekdama supaprastinti kasdienes operacijas bei atverti naujas pajamų galimybes.
„Su technologijų pagalba sieksime ištobulinti visą produktų kūrimo ir vystymo infrastruktūrą – nuo DI grįstų rinkodaros ir pardavimų iki globalių mokėjimų sprendimų. Tai leis ne tik toliau auginti mūsų turimų produktų grąžą, bet ir padės dar greičiau augti naujiems prie „Kilo Health“ technologijų platformos prisijungiantiems startuoliams“, – teigia V. Grablevskij.
Apie Kilo Health
„Kilo Health“ savo krepšelyje turi apie 30 skirtingų sveikatos technologijų produktų, kurie padeda žmonėms palaikyti sveiką gyvenimo būdą ir leidžia pagerinti gyvenimo kokybę, sergant lėtinėmis ligomis. Įmonės produktais naudojasi daugiau nei 7 mln. vartotojų JAV, Jungtinėje Karalystėje, Kanadoje, Australijoje, Naujojoje Zelandijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje, Italijoje ir kitose pasaulio šalyse.
2024 m. „Kilo Health“ pateko į Lietuvos verslo angelų tinklo (LitBAN) antrą kartą sudarytą vertingiausių šalyje veikiančių startuolių reitingą. Dešimtuke įsitvirtinusios įmonės vertė siekia 700–800 mln. eurų.
2022 m. „Kilo Health“ pateko į „Financial Times“ sparčiausiai augančių Europos įmonių TOP 1000 ir „Deloitte Technology Fast 50“ sąrašus – abiejuose reitinguose užėmė antrą vietą.