„Flo“ lydi moteris kiekviename gyvenimo etape – nuo menstruacijų iki pastojimo, nėštumo ir menopauzės. „Viskas viename“ platforma turi daugiau nei 120 gydytojų ir sveikatos ekspertų ir siūlo kuruojamą ciklo ir ovuliacijos stebėjimą. Vartotojai gali stebėti daugiau nei 70 simptomų ir naudotis įvairiomis funkcijomis, skirtomis geriau suprasti ir rūpintis savo sveikata. „Flo“ taip pat teikia vartotojams personalizuotas sveikatos įžvalgas, ekspertų patarimus, kasdienį informacinį vaizdinį turinį ir prieigą prie uždaros virtualios diskusijų bendruomenės, kur diskutuojama su sveikata ir sveikatinimusi susijusiomis temomis. 2023 m. „Flo“ pristatė „Flo partneriams“ režimą, suteikiantį vartotojams galimybę šviesti savo partnerius, suteikiant prieigą prie mokslinių įžvalgų apie jų menstruacinę ir reprodukcinę sveikatą. Be to, apdovanojimus pelnęs „Flo“ „Anoniminis režimas“3 buvo pripažintas vienu tarp geriausių „2023 m.TIME išradimų“. Šis funkcionalumas buvo sukurtas siekiant papildomai apsaugoti jautrią reprodukcinės sveikatos informaciją.
Partnerystė su „General Atlantic“ padės „Flo“ pasirengti kitam augimo etapui, pagrindinį dėmesį skiriant plėtrai į naujus vartotojų segmentus, įskaitant perimenopauzę ir menopauzę, technologijomis pagrįstų sveikatos įžvalgų tobulinimui ir strateginės plėtros galimybių paieškai. Siekdama šių ambicingų tikslų, „Flo“ ketina padidinti mokslinių tyrimų ir plėtros darbuotojų skaičių investuodama į aukščiausio lygio talentus savo pasauliniuose biuruose Europoje ir Šiaurės Amerikoje. „Flo“ taip pat ketina pasinaudoti didele „General Atlantic“ sukaupta patirtimi įmonių plėtroje, apimant tokias sritis kaip vartotojų technologijos, sveikatos priežiūra ir prenumeratos verslo modeliai.
Šis svarbus žingsnis sustiprina „Flo“ kaip lyderės poziciją sparčiai besivystančioje moterų technologijų (femtech) rinkoje. Dar prieš dešimetį ši rinka pritraukdavo tik minimalų rizikos kapitalą ir buvo nišinė. Dabar prognozuojama, kad femtech sektorius turėtų išaugti iki 60 mlrd. dolerių vertės4 iki 2027 m. Po daugiau nei aštuonerius metus trukusios nuolatinės plėtros, įmonė sparčiai auga: 2024 m. birželio mėn. duomenimis, „Flo“ naudoja beveik 70 milijonų aktyvių mėnesinių vartotojų (MAU), iš kurių beveik 5 milijonai mokančių prenumeratorių. Šis spartus augimas atspindi ir „Flo“ įplaukas 2024 m., kurios šiais metais turėtų viršyti 200 mln. JAV dolerių. Tai yra maždaug 50% kasmetinis kompanijos augimas.
„Vienaragio statusas yra svarbus įvykis „Flo“ ir visai femtech industrijai“, – sakė Dmitrijus Gurskis, „Flo Health“ įkūrėjas ir generalinis direktorius. "Kai pradėjome kurti „Flo“, matėme didžiulę spragą moterų sveikatos paslaugų sferoje. Dabar esame pasaulinio judėjimo lyderiai, siekiantys, kad moterų sveikata būtų prioritetas visur. Jau dabar padedame šimtams milijonų moterų, tačiau su mūsų socialine iniciatyva turime tikslą padėti 1 milijardui moterų visame pasaulyje. Ši iniciatyva suteikia vartotojams nemokamą prieigą prie „Flo Premium“ 66 šalyse, įskaitant Indiją, Indoneziją ir Nigeriją – programa naudojasi jau beveik 12 mln. moterų. Mes pasišventę kurti geresnę moterų sveikatos ateitį, kur kiekviena jaučiasi suprasta ir palaikoma, nepaisant jos gyvenamosios vietos ar ekonominės padėties. „General Atlantic“ investicija padės paskatinti tolimesnę „Flo Health“ plėtrą, kur mes ir toliau normalizuosime pokalbius apie moterų sveikatą, gerinsime sveikatos švietimą ir didinsime informuotumą apie moterų sveikatą visame pasaulyje, ypač regionuose, turinčiuose ribotą prieigą prie šių paslaugų.“
„General Atlantic“ direktorė Jessie Cai pakomentavo: Mes matėme, kaip „Flo“ komanda per pastaruosius penkerius metus sukūrė itin svarbią ir mylimą programėlę moterims visame pasaulyje, o dabar dar ir turime nuostabią galimybę bendradarbiauti su Dmitrijumi ir jo komanda. Džiaugiamės jų įkvepiančia vizija ir inovacijomis, skirtomis tobulinti moterų sveikatos ir gerovės ekosistemą. Tikime, kad „Flo“ yra srities lyderiai. Sieksime panaudoti mūsų gilias žinias vartotojų technologijų ir prenumeratos platformų srityse, kad prisidėtume prie tolesnio įmonės augimo.“
„Ši investicija paspartina „Flo“ misiją revoliucionuoti moterų sveikatą“, – sakė „Flo Health“ vyriausioji medicinos direktorė Anna Klepčukova. "Moterų sveiko gyvenimo trukmė yra 25% trumpesnė nei vyrų5. Esame įsipareigoję pakeisti šį nepriimtiną status quo. Kaip numeris vienas akušerių ir ginekologų rekomenduojama ciklo stebėjimo programėlė, „Flo“ suteikia naudotojams pritaikytas sveikatos įžvalgas, leidžiančias efektyviau komunikuoti su sveikatos priežiūros paslaugų teikėjais. Padedame naudotojams anksti atpažinti galimas sveikatos problemas ir skatiname proaktyvią sveikatos priežiūrą. Net 1 iš 4 moterų JAV naudoja „Flo“6, tad galime pasinaudoti savo unikalia padėtimi ir prisidėti prie moterų svekatos gerinimo, išlaikant aukščiausius medicininio patikimumo, duomenų privatumo ir vartotojų pasitikėjimo standartus.“
Pagal sandorį, „General Atlantic“ vykdomasis direktorius ir vartotojų interneto ir technologijų vadovas Tanzeen Syed bei Jessie Cai prisijungs prie „Flo“ direktorių tarybos. Dėl kapitalo didinimo „Flo Health“ konsultavo „GP Bullhound“. Sandoriui taikomos įprastos uždarymo sąlygos.